|
|
|
|
|
Zoznam dodávateľov |
|
|
Prečítajte si |
|
|
TOP 10 Bestsellers |
|
|
|
|
|
1. Vymedzenie pojmov
» predávajúci - prevádzkovateľ internetového obchodu NorcoBikes.sk
» kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
» tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu NorcoBikes.sk
» objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru
2. Objednávka
Akcie v e-shope platia do 31.07.2020. Akcie v e-shope na všetky nosiče platia iba pri kúpe spolu s kufrom a platňou alebo taškou (celá sada). Rovnako plexi + úchyt (celá sada).Samostatné nosiče a úchyty si môžete zakúpiť za pôvodnú cenu (prečiarknutú). Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri objednaní tovaru telefonicky alebo e-mailom.
3. Storno objednávky
a) Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania tovaru.
b) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje, alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva. V takomto prípade bude neodkladne informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu. V prípade, že kupujúci už zaplatil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená na jeho účet alebo zaslaná na adresu do 7-ich kalendárnych dní.
4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
a) Kupujúci, ktorý nekupuje tovar v rámci podnikateľskej činnosti má zo zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Pre odstúpenie od zmluvy v zákonom stanovenej lehote sa vzťahujú nasledujúce podmienky:
» zámer odstúpiť od zmluvy oznámi kupujúci predávajúcemu čo najskôr, spolu s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a číslom účtu, resp. adresou pre vrátenie peňazí
» tovar, pokiaľ je už prevzatý, zašle kupujúci na adresu predávajúceho
» tovar nesmie byť poškodený, použitý ani namontovaný na motocykli
» tovar musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu a dokladu o kúpe
» tovar zašle kupujúci poštou
b) Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi bez zbytočného odkladu, peniaze za tovar prevodom na účet kupujúceho alebo zaslaním na jeho adresu, a to najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy , všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátanie nákladov na dopravu , dodanie a poštovného a iných nákladov a poplatkov.
c) Servisné a záručné služby zabezpečí predávajúci na prevádzke obchodu NorcoBikes.sk (viď kontaktné údaje), prípadne zmluvný odborný servis.
d) Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci len v prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný.
e) Pokiaľ kupujúci tovar nepreberie, znáša náklady na dopravu v plnej výške.
5. Dodacie podmienky
a) Termín vybavenia objednávky je najneskôr do 12 pracovných dní od jej potvrdenia. V prípade dlhšej dodacej dobe bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať.
b) Miesto odberu, resp. zaslania tovaru je stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad (doklad o kúpe tovaru) a návod na používanie, prípadne záručný list.
6. Poplatky za prepravu
a) Spôsob platby si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru označením zvolenej možnosti.
b) Pri nákupe nad 300,- € na dobierku alebo pri osobnom odbere, môže predávajúci požadovať od kupujúceho zaplatenie zálohy na účet predávajúceho, a to do 50% z celkovej ceny objednávky a najneskôr do 24 hodín od jej potvrdenia.
c) Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je platbu nutné zrealizovať vopred, na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.
7. Osobné prevzatie tovaru
Osobné prevzatie tovaru je možné na adrese prevádzky obchodu NorcoBikes.sk, prípadne v hlavnom sklade. Termín osobného prevzatia bude vopred dohodnutý e-mailom alebo telefonicky.
8. Záruka, reklamácie a servis
a) Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je na zásielke výrazné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou, má právo ju neprevziať.
b) Pre uplatnenie reklamácie platí bežný reklamačný postup. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, prípadne je ohraničená dátumom spotreby. Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu čistý, mechanicky nepoškodený, vrátane manuálov a záručného listu alebo faktúry.
c) Právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým alebo nesprávnym zaobchádzaním s tovarom, prípadne iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú tiež vyňaté závady a poškodenia tovaru, spôsobené živelnou pohromou.
d) Upozornenie: Prosím odložte si ŽLTÝ alebo BIELY PAPIERIK-QUALITY CONTROL ktorý je pribalený ku každému výrobku GIVI. Je potrebný v prípade reklamácie.
9. Formulár na odstúpenie od zmluvy
Formulár na stiahnutie: súbor PDF
10. Záverečné ustanovenia
Potvrdením objednávky zároveň kupujúci prehlasuje, že sa pred jej vyplnením oboznámil s týmito obchodnými podmienkami. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo "Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Zb." v znení neskorších zákonných úprav, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
Informačná povinnosť o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov
Ak spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva SR. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. |
|
|
|
|
|
AKTUALITY |
|
DLM36 TREKKER DOLOMITI
|
|
Bezpečnosť na cestách.
|
|
|
|
|
Zákaznícky účet |
|
|
|
|
|
|
|